Jak zwrócić zamówiony produkt?

ZAWSZE SPRAWDZAJ PACZKĘ PRZY KURIERZE

Dzięki temu, w przypadku uszkodzenia przesyłki, będziesz miał dowód, że to nie Ty dokonałeś zniszczeń i sklep nie odliczy Ci kosztów naprawy, przy zwrocie. Po stwierdzeniu uszkodzenia, od razu spisz z kurierem protokół szkody.

POINFORMUJ SKLEP O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Wyślij do sklepu e-mail, z informacją, że rezygnujesz z zamówienia i odeślesz produkt. Masz 14 dni na deklarację chęci odstąpienia od umowy.

ZABEZPIECZ PRODUKT I DOKUMENT ZAKUPU

Odsyłany produkt starannie zapakuj. W przypadku uszkodzenia podczas transportu sklep może pomniejszyć wartość zwrotu. Zadbaj o wypełnienie paczki, folię bąbelkową i odpowiednie oznaczenie. Dla bezpieczeństwa możesz zachować kopię rachunku.

 

DOŁĄCZ FORMULARZ ZWROTU I NUMER KONTA

Pamiętaj, aby do odsyłanej przesyłki załączyć wypełniony formularz zwrotu, z podanym numerem Twojego konta. Na kolejnej stronie znajdziesz uniwersalny wzór formularza odstąpienia od umowy.

 
ZWROT NA ADRES

Lumenos.pl - sklep oświetleniowy
Vendoo Kamil Pikul
ul. Paderewskiego 10a/16
37-700 Przemyśl

Pamietaj! Nie wysyłaj paczek za pobraniem!

Nie odbieramy paczek za pobraniem. Tego typu paczki zostaną zwrócone do nadawcy co może skutkować dodatkową opłatą za przesyłkę zwrotną.