Jak zwrócić towar?
Wiele osób zastanawia się jak zwrócić towar do sklepu? Czy to jest proste i jak to zrobić? Poniżej kilka wskazówek jak tego dokonać w kilku prostych krokach.
ZAWSZE SPRAWDZAJ PACZKĘ PRZY KURIERZE
Dzięki temu, w przypadku uszkodzenia przesyłki, będziesz miał dowód, że to nie Ty dokonałeś zniszczeń i sklep nie odliczy Ci kosztów naprawy, przy zwrocie. Po stwierdzeniu uszkodzenia, od razu spisz z kurierem protokół szkody.
POINFORMUJ SKLEP O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Jak zwrócić towar? Przede wszystkim wyślij do sklepu e-mail, z informacją, że rezygnujesz z zamówienia i odeślesz produkt. Masz 14 dni na deklarację chęci odstąpienia od umowy według polskiego prawa.
ZABEZPIECZ PRODUKT I DOKUMENT ZAKUPU
Odsyłany produkt starannie zapakuj. W przypadku uszkodzenia podczas transportu sklep może pomniejszyć wartość zwrotu. Zadbaj o wypełnienie paczki, folię bąbelkową i odpowiednie oznaczenie. Dla bezpieczeństwa możesz zachować kopię rachunku.
DOŁĄCZ FORMULARZ ZWROTU I NUMER KONTA
Pamiętaj, aby do odsyłanej przesyłki załączyć wypełniony formularz zwrotu, z podanym numerem Twojego konta. Na kolejnej stronie znajdziesz uniwersalny wzór formularza odstąpienia od umowy.
ZWROT NA ADRES
Lumenos.pl – sklep oświetleniowy
Vendoo Kamil Pikul
ul. Paderewskiego 10a/16
37-700 Przemyśl
Pamietaj! Nie wysyłaj paczek za pobraniem!
Nie odbieramy paczek za pobraniem. Tego typu paczki zostaną zwrócone do nadawcy co może skutkować dodatkową opłatą za przesyłkę zwrotną.